bbbbbbb

B som i bag in box! vaar är boxen? häär e boxen. vaar e boxen? dumdiidoodoo bbbbb som i bag in box.

ebba har dragit fram tre nygamla leksaker idag så nu ligger hon med tre runt sig och ger dom lika mycket uppmärksamhet, alltså tuggar på dom lika mycke. en i taget.  som om det är hennes kompisar. men det är dom nog.

jag ger inte upp! jag ger inte upp! jag ger inte upp! jag ger inte upp! jag kan flyga, jag är inte rädd. näni, jag ger fanemig inte upp förrän styrelsen säger att vi ska lägga ner helt och planerar in andra på våra träningstider. det gör dom inte, det får dom bara itne säga. för jag ger inte upp! vem är med mig? några är med mig.

Kommentarer
Postat av: linda.

jag är med dig. jag kan flyga jag är inte rädd.

2010-10-16 @ 13:06:57
Postat av: pillan

och jag hejar

2010-10-17 @ 12:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0