whoo!

lite ljus i febermörkret! på fredag ska jag och fridah på lady gagaa. ska bli så sjukligt roligt. det var efter den 7e jag frågade som jag löste det med jobb. puh! hoppas bara hon inte har sin köttdräkt. den är lite väl stötande tycker jaag. luktar nog väldigt illa, och synd om fridah då hon inte äter rött kött. haha

just nu sitter robin och tobbe och spelar krigsspel i vardagsrummet. sen ska vi se fotbollen. de har laddat upp med öl. dock ska jag inte dricka nåt men kul för dom. innan fotbollen är det föresten bonde söker fru. det är sjukt underhållande på gränsen till offentligt hån av snälla bönder men de är med i leken så de får leken tåla.

här är både tobbe och fridah minsann. från midsommar i lomma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0