svart som natten

jahapp. inte kan jag skylla på något att jag inte sover än. kl är kvart i tolv. ja, jag är och kommer alltid förbli en nattuggla och inte blir det bättre av att ha jetlag. för jetlag kan jag skylla på ett tag till i think.

jag bekände för anna på jobb idag att jag bara sovit och sovit i helgen. gravid som hon är och gravid som är det ända hennes gravidhjärna tänker på så utbrister hon "oj! då är du kanske också gravid, jag sover också helatiden" nu är ju så inte fallet. jag skyllde på jetlag och gick därifrån med lite gravidhypokondri i tanken. (är det ett ord?)

visst har jag gått upp i vikt, jag är trött och har olika cravings alltid. det är väl så man är kanske när man är gravid. dock får man ju inte mens, vilket jag fick idag så.

meen såg förövrigt ett program där det var två tjejer med som inte visste dom va med barn förrän barnet kom i princip. med mens och allt. ett barn ploppa rakt ner i toan. lsvårt att tro det där, äskigt som fan. då hinner man inte köpa fina rosa saker och kläder ju. höhö. för det blir ju en tjej.

nä, korkat det där. korkade tjejer.

btw, kul uttalande zlatan gjort idag i metro. "kan inte tänka mig att spela i england. jag gillar inte regn"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0