royalist javisst

assåee debatten kring viktorias önskan om att pappa kungen ska lämna över henne. som jag förstår det är kyrkan emot detta. de tycker inte kvinnan är en ägodel som ska lämnas över från sin pappa till sin nya man. blabla.

"strider mot kyrkans människosyn" asså uuursäkta men jag är så skeptisk till kyrkan överhuvetaget. vem tror ens längre? jag vet att vissa går till kyrkan på typ högtider eller vissa söndagar. men jag tror det är för de vill känna gemenskap och för att kyrkan är en mysig plats med lugn musik. okej, förlåt. lite grov generalisering kanske.

frågan är varför kyrkan nu yttrar sig i detta. har någon nångång sagt emot en medelsvensson som vill ges bort av sin pappa? jag vill att pappa gör det sen kanske nångång, ser det inte som att pappa ger bort, utan han bara följer mig den biten fram så jag slipper gå själv.

såklart viktoria är nervös, så många miljoner som kommer titta på henne. såklart hon vill att pappa ska följa henne så hon inte snubblar.

ps. jag grät lite idag. jväla elaka människor det finns. tur man fått löneförhöjning ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0