honey im home!

då är man hemma i sverige igen! dock kom man ju hem till en tom lägenhet faast som var kliniskt ren. robin är så duuktig.

resan hem gick ju inte smärtfritt om man säger så. flyget var ju inställt. trodde det var ett skämt. men icke! tur hade vi iaf och blev ombokade till london. konstigt att flygplatser på island och spanien var stängda men vi kunde flyga rakt mellan dom. men då flög vi ju också genom askmolnet! ja, jag skojar inte. det skaka så in i helvete och jag tänkte att "this is it" men sen slutade det och kaptenen äger lugnt och sansat "förlåt för turbulensen, vi flög genom askmolnet" öööh?

sen väntade vi 7h på london flygplats och en fick vi veta att idas väska va borta. laaagom kul. förstår inte hur mina två väskor kom med men inte hennes enda.

nu sitter jag här, dricker öl och äter pops. och undrar varför min s-tangent inte funkar som den ska.

usa var iaf brabra. har inte vågat kolla mitt konto än. men jag slog ju mitt sushi rekord! från 24 till 28 bitar. men är man bäst så är man. höhö bilder kommer sen för jag oooorkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0