funderingar från ryggläge

här ligger jag och filosiferar i sängen. jag har gått igenom alla bloggar och läst aftobladet så nu underar jag vad man mer kan göra. jag är inte trött. robin sover, ibland vaknar han till och eller pratar i sömne. för en stund sen mumla han om senap. vet inte om han va vaken eller inte.

det är inte bara robin som sover, ebba med. hon åratar då inte i sömnen, hon snarkar som fan istället. högt ska det va! shit.

nu är det 3 days tills jag och ida trotsar askmolnet och beger oss till våra amerikaner och sushi och shopping och "im like, and he was like and youre like..." och cheesecakefactory och allt annat underbart!


Kommentarer
Postat av: annica

aaaah vad jag längtar!

2010-05-02 @ 01:35:22
URL: http://annicu.blogg.se/
Postat av: jenina

Obeskrivligt kul ska det bli! Wiiii!

2010-05-03 @ 06:01:23
URL: http://tiiingeling.blogg.se/
Postat av: pillan

lyckos er! men det är fint, glad för din skull :)

2010-05-03 @ 10:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0