världens jobbigaste el bästa söndag?

både och! fyfan vad det kändes i hjärnan att sluta halv tio på kvällen och sen ställa fram klockan för att sen gå upp och öppna butiken. majgad. sov nog 4 timmar. men det var mysigt hos mamma och pappa. förövrigt så vill jag tacka pernilla som var en dröm att jobba i helgen tillskillnad från att jobba med andra.

och det var roligt när robin ringde haha. han var på fest hos min käre syster och jimmy. "åååhw jag är en dålig pojkvän" "vad har du gjort?" fråga jag. "jag kan inte svara på ditt sms, det blir bara kjfnhdkjs kjdj." hahaha nä du är inte en dålig pojkvän, du är en full en! =)

sen efter jag slutat kl 15 på jobb så åkte jag till emelie. hon var hemma över helgen för att hon ska byta till cypern nu. kollade bilder, skvallra och jag fick en present från kapverde! en sköldpadda i trä. sjukt jävla bra då jag och robin ska ha träsaker i vardagsrummet. robin har nämnligen tre jättefina träelefanter.

sen körde jag hem till ida. vi mös med dippa och grönsaker och bokade hotell i new york! känns skönt att ha bokat det och ida förklarade för mig att priserna på hotell är inte per person utan man delar på det haha. jag är helt inkörd i hostel. där betalar man ju för sin säng. men sån lyx med hotell precis bredvid central park =) efter det körde ida med sån headmassager i min hårbotten och jag fick gåshud över hela kroppen. sen drar hon fram en till och säger "grattis i efterskott!" haha det var den skönaste presenten nånsin!

vänta nu... detta blev ju som en födelsedag nr två =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha YES va skönt att jag äntligen lyckats med en present! Kanske ska köpa med en till värdfamiljen i New York också ;)

2010-04-06 @ 10:47:42
URL: http://idish87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0