världens bästa onsdag?

idag vaknade jag utvilad kl 9.50. sedan steg jag upp och duscha, käka frukost, spela lite spel på fb och städade lite. sedan var klockan 13 och jag begav mig till malmoee för att möta upp helena. strosade lite i affärer och sedan en smarrig lunch på jensens! flankbiff med extra allt och ta själv mjukglass till efterrätt. muummaa! sedan tog jag bussen till robin och mös lite.

kaaan nog vara en av mina bästa onsdagar i mitt liv? i donno.

en sak som är too die for är väl blondinbellas macka hon skrivit om. O M G. eller vad säger ni? haha det rimma. om man säger omg på engelska asså. hoho! fast då jag saknar ingredienserna just nu blir det två husmans knäcke med gouuuda ost.

http://blondinbella.se/min-tur-att-laga-mat/

(8) im so lucky, lucky. im so lucky lucky. (8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0