myglarjävlar

vilken skitdag! riktigt rutten. kisskass förmiddag och sen jobb. där satt man på röven och såg både den ena och den andra springa runt och göra allt annat än att jobba. skönt iaf att vi äntligen tog den jävla stroppen som jag retat mig på länge. hon tog en energidryck, för 8.95. jävla skitunge. 14 år och daglig snattare. sen att hon köpte graviditetstest för några veckor sen och gick in på vår kundtoalett med det kan man ju också se på som man vill.

sen nu sitter jag här själv med dippa och grönsaksstavar och glor på lets dance helt själv. hur jävla kasst är lets dance egentligen? jo, det ska jag tala om. att det är en skam att det ska vara det främsta nöjesprogrammet en fredag.

nu ska jag nog kolla på nån disneyfilm.

vafan asså. fredsmys my as.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0