malooou

guud va jag gillar malou och hennes champagneluncher med olika kändisar. både igår och idag har det handlat om sexleksaker, vilket jag kanske inte tyckte var det mest intressanta. dom var mest konstiga sakerna, men! kul att se kändisarna sitta och bli generade.

på tal om sex så kommer jag iiinte sakna mina grannar. killen som jag stämplade som nörd och ensamvarg har skaffat sig en sambo som är väldigt högljudd i tid och otid. inte kul med dessa tunna väggar. sån otur jag haft med sånt, var likadant på klostergården ju. längtar till flygelvägen och sambolivet där det är betong och man inte hör nått, sa de forna ägarna iaf.

idag var sabina jacobsson som spelar handboll med i tidningen. inte så ovanligt kanske då hon är med typ varje vecka på en osmickrande bild där hon har nån svettig grimas mitt i ett hopp el nåt. men idag var det skillnad och jag tycker det var roligt för hennes skull för hon var med på en vanlig bild där hon hade fint hår och log.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0