i had a dream

fyfan va snuskigt det var efter festen! vad har man för vänner egentligen? men nu luktar här rosor och rengöringsmedel =)

jag drömde om mina amerikaner igårnatt. det var annica, charlotte, jenny och jag. sen kom johanna the joejoe också. vi slog in julklappar till varandra och jag var sjukt nojig att nån av dom tjuvkika på vad jag hade köpt till dom. jag satt där i ett berg av grejer. hade nog 10 paket till dom var. det jag kommer ihåg är illröd hårfärg till jenny och massa kakor, choklad och ägg till resten haha.

jag blev hemskt glad när jag vaknade idag för jag hade fått sms från jenny! har dock glömt svara på det kom jag på =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

muggen köpte jag för 5 kr på coop för flera år sen:p

2010-03-24 @ 08:24:45
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0