hundkurs

innehållsrik dag. först barnmorskan som tog cellprov på livmoderhalscancer. sen jobb och efter det snabbt till mcd för en new york supreme burgare som va så sjukligt god. notan sluta på 73 kr. vad hände där? jag kommer ihåg när en bigmac meny kosta 39:-. vart är världen påväg?

efter det åkte jag och robin på hundkurs med ebbsi. hon är ju för duktig. hon var duktigast i gruppen redan första dagen. säger jag utan att skryta. =) meen det var så sjukligt kallt ute. våra tår frös till is och det gjorde ont som fan. då fick jag den brillianta idén att ta på mina vantar på fötterna. och guud va skönt det var i nån minut, tills det var lika kallt igen.

sedan åkte vi hem och kröp upp i soffan huttrandes och tittade på liverpool. det tog nog en timme, om inte mer, för mina lår att tina. nästa gång åker ju leggings och pälsade vinterskor på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0