23 jävla år

nu fyller jag år. i 24 timmar till.


btw en retfull sak hände mig när jag var påväg hem innan. jag såg att en fågel skitit mitt på rutan. så jag fick värsta tvångstanken att jag skulle vinna på en triss på statoil. ja, jag kände att det skulle vara på just statoil. så jag kör dit. går till dörrarna och de öppnas inte. så jag tänkte att dom kankse hade dom dörrarna låsta på kvällen så jag går runt till dom på andra sidan. men dom öppnas inte heller, så jag ringer på klockan. de som är i butiken tittar på mig (ALLA tittar) men ingen dörr öppnas. sjuuukt lack blir jag! kör iväg till coopnära och köper trissjävelen. "vinner 25 kr." så just nu är jag lack på statoil för de snuva mig på miljonerna. jo, jag är övertygad om att jag hade vunnit mer om jag fått köpa trissen just där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0