17 mars

idag är det 3 days tills jag fyller år. men jag tycker inte lika mycke om att fylla år som jag gjorde förr. fast varje år börjar jag längta tills den 20e när det närmar sig, trots jag vet att på dagen med stort D kommer jag känna mig deppig och nedstämd. detta är för att jag känner att vad har jag åstadkommit detta år då? nu är jag ett helt år äldre och närmare pensionen.

men något säger mig att jag inte kommer känna så i år. jag har åstadkommit en del. eller jag har skaffat mig en själsfrände och köpt en lägenhet med honom. det jag kommer känna på lördag är nog mest nedstämdhet pga att för många av dom jag älskar inte är där. detta får jag dämpa med för mycke gott vin. tur man inte är någon storbloggare så media hade hoppat på en nu för att man uppmuntrar folk att dämpa smärta med vin. =)

igår beställde jag lite smått och gott från HM. för ett fira mig själv tänkte jag. för jag har ju lovat mig själv att inte beställa mer från hemsidor. men denna vecka är ett undantag och jag tänkte igenom varje klick noga. (observera att det är sånna här ursäkter en beroende har. men jag ä iaf medveten om det.)

det är även 3 days tills månsa åker till NY, det glädjas jag med jenny om. det ska jag försöka tänka på på lördag. sen vet jag att challis skcikat ett paket till mig. =) wie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0