tillfälligt flyttad

just nu bor jag och robin hemma hos hans föräldrar. dom är i stugan i småland som vi ska joina sen på freda. det är otroligt skönt att bo i ett hem med kök osv nu när vi inte har nåt eget. lite ro i själen. idag börjar jag 12 men är ändå uppe. ebba hade tuggat lite på sin madrass så nu sitter vi här och umgås så hon inte känner sig ensam. antar det var därför hon tugga när jag sov.

hon är en väldigt duktig vakthund, jag känner mig så trygg med henne. helt övertygad om att hon skulle skydda mig mot någon inkräktare. innan stod hon och morra på en fågel i trädgården. det är bra, jag är ju lite rädd för fåglar.

jag får itne igång tvn dock. robins pappa har sån box och jag förstr inte alltid hur man gör. ibland går det och ibland inte, just nu kan jag bara se en kanal och det var okej innan när det var jims värld men nu är det smallville och det gillar jag iinte. tror det heter smallville.

nä! jag stänger nog hellre tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0