snor och krååkor

aaah jävla förkylning jag dratt på mig! va hur frisk som helst i fredes när vi var på galej hos anne, min chef. sjukligt trevligt, god mat, rikligt med dricka och roliga lekar. mitt lag vann en lek med omkastade bokstäver och sen gjorde vi "julklappsleken" och det där populära paketet alla ville ha roffade jag åt mig i slutsekunderna. ett par rosa solbrillor.

meen tillbaka till min förkylning. ååh det är så synd om mig. snor, hosta, feber och ont i öronen. hela kittet. osså rev vi köket i lördes. eller ja, inte jag då men alla männen. i söndes va mamma och pappa här och klippte vår häck och gräs. jag rensa lite ogräs men sen blev jag helt yr och matt efter bara några minuter så jag tog tusen pauser i soffan och snöt ut alla kilo snor. 

idag kom alla platta lådor från ikea och robin, andré och robins pappa thomas har satt ihop allting. medans jag låg och sov på soffan... fast ibland bar jag ut och slängde skräp. så lite gjorde jag.

imorron kommer min mammas kusin jens och sätter upp hela köket åt oss. det kommer bli så satans fint! och skönt att ha en fräääscht kök. 

har även börjat läsa en av böckerna jag köpte på borders i usa. läste ut den svenske jag läste igår och idag börja jag på den nya i badkaret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0