på 4e dagen vilade hon

4 dagar in på min förkylning och det börjar vända. jag kunde andas i morse. dock avbokade vi, vonne, marie och jag, jensensbesöket. inte ball att sitta där och snora. har ändå inte tid för måste vara hemma när jens kommer och sätter in vårt kök. haha ball! han heter jens och är dansk så det blir nästan som jensens.

igår blev jag riktigt förbannad. jag trodde att det var gratis att kolla program på kanal 5. jag skulle in och kolla fortsättningsavsnittet på greys anatomy för det var så sjukligt spännande. derek blev skjuten och många andra med. så kommer jag in så står det 19:- på det avsnittet. jävla snåljåpar! jag ville ju dock se avsnittet så jag betalade. men det var ju värt 19:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0