i dont like mondays

i helgen har jag varit megatrött. fattar inte varför. igår var här lite folk, mycke trevligt förutom att jag satt och gäspa helatiden. så jävla ruuude. challis va här och sa hejdå. på kvällsrundan bestämde ebba sig för att rulla sig i bajs. lagom trevligt. så vi badade henne sådär runt midnatt. hon var jätteduktig och så fin hon blev.

idag har varit en chillidilldag. käkat mumsig lunch och legat i soffan och läst bok. sen gick jag en långrunda med ebba och hälsa på hästarna och matade dom med gräs. lite rädd är hon dock för dom, svansen mellan bena. plockade blommor som står i farmors fina vas på bordet. nu ligger ebbsi och sover bredvid mig och jag har dippa, chips och gurkstavar. kollar på stepford wifes.

just det! jag har en sambo med. om nån undrar varför jag och ebba haft tjejdag så är han på kizz konserten i malmö. körde in dom tidigt för dom skulle väl typ hälla i sig några öl och pizza innan. =)

nu är söndagen snart slut och vad kommer då? hörde en passande låt på radion innan. I dont like mondays hette den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0