the bitter end

okej nu sitter man här på allra sista dagen av semestern. jävligt surt. robin sover fortfarande så jag och ebba har lite myspys i soffan. vi har fått gjort så enormt mycke här i lägenheten dessa två weeks. mycke pengar har spenderats, vissa mer sura än andra. har aldrig känt mig så fattig som nu. har aldrig känt att jag behöver göra en budget men det gjorde vi nu. veckans matsedel och ingen shopping. haha fast veckans matsedel är ganska bra ändå.

igår unna vi oss ändå att gå på bio. såg robin hood. vi köpte hollywood-målet som vi alltid gör. fast denna gången slog vi vad om att äta upp den stora popcornen. det gjorde vi nästan så vi behövde ingen middag sen haha.

nästa vecka ska vi till banken och få lägenheten omvärderad. vår bankman sa att han trodde värdet stigit från 650 till 870 tusen. hoppas det blir så! sen på freda så har jag, robin, min syster och hennes kille, andré och fridah hyrt en stuga i blekinge. där har vi också 3 båtar och en massa olika sjöar att fiska i. vi ska stanna där fre-mån. en mini-semester.

idag ska vi hem en sväng till robins föräldrar. sen ska vi åka och käka mjukglass i bjärred, för det har jag aldrig gjort och det måste man tydligen. =)

mina egna föräldrar till grisar åkte till turkiet igår och ska stanna där i två weeks. fast det är dom värda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0