see ya, dont wanna be ya!

jag trodde ärligt talat jag var med i dolda kameran igår. ett fyllo som stank som bara ett fylla kan göra frågade mig om vägen till en mopedfirma. enda mopedfirman jag vet är vid rehab så beskrev vägen dit. jag började med att beskriva vägen till statoil. höger och sen rakt fram tills du kommer till statoil. det fick jag säga kanske 4 ggr. sen tittar man på mig som bara ett fyllo kan och säger "är det där dom säljer bensin?" efter det frågar han: "men om jag går höger och sen rakt fram var kommer jag då?" statoil! för helvete asså skooja nån med mig? han tog upp sjukt mycke av min tid och stank alldeles för mycke för att jag ska tycka det där skämtet var roligt. så erkänn nu, vem betala mannen för att driva med mig? vem va det?! vem var det som kastaa?

annars är det tragiskt om allt det var på riktigt

tvättade robins skor i tvättmaskinen innan. googla hur man gjprde det så jag inte skulle förstöra dom. finns väldigt många forum där detta diskuterats. dom blev klara för en stund sen, syns iiingen skillnad. lika skitiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0