tisdag

att tidningsutbäraren sjunger och klampar i trappen när han kommer kl 3 är INTE OK. när jag vaknade av det så funderade jag starkt på att ringa och skälla på dom som en och annan pensionär. men det är nice att bara ha tidningen iaf. lite vardagslyx sådär höhö.

idag ska jag hämta ut min älskade väskaa. hoppas den är så fin som på bilden. sen ikväll ska jag, marie och yvonne på jensens. vi har fått presentkort på 500 som vi ska utnyttja. vi ska dit redan halv sju så vi kan sitta en stund för det var yvonnes krav att vi skulle käka av glassbuffén. 3 glassar är mitt rekord sen gbg.

inventering på lördag. 7 börjar det. det är tydligen damernas tur. hörde att det var "straff" för att dom inte fixade julfest i år. lite kass tycker jag för det är många yngre som ser fram emot sånt. ska bli intressant och se hur många som dyker upp kl 7. det snackas lite om det på jobb.

ska nog växla lite dollar imorron. har följt kursen varje dag nu och dollarn har gått upp men nu dom senaste två dagarna har den gått ner så jag tror jag ska slå till. ida har nog redan gjort det tror jag. man får inte va dum! hittade även 10 dollar i plånboken jag hade med sist haha

Kommentarer
Postat av: linda g

dem ska inte vara där förens åtta så nog inte många som dyker upp sju : )

2010-01-26 @ 17:33:26
Postat av: Ida

Haha ja jag växlade 2000 kr i lördags ;)

2010-01-27 @ 12:36:09
URL: http://idish87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0