so sad, so mad

idag är jag väldigt lessen. och arg. och ännu mer lessen.
varför lär jag mig inte av mina misstag? igår när jag gick in och skulle kolla på väskan jag drömmer om så såg jag att den va slutsååld. luften gick ur mig och jag kände att jag skulle börja gråta. sen spenderade jag en timme till att söka efter den älskade väskan på andra sidor men utan lycka. mailade hemsidan och fick svar idag att "nej vi får inte in den i lager igen" aaah!

ringde robin precis nu när jag kände mig som deppigast. han rådde mig att beställa den i den andra färgen. och nu har jag gjort det. känns det bättre? ja, lite. men jag ville hellre ha den andra färgen.

sen är jag sjukt irriterad på stanstads nya aktivitetskort. sjukt ogenomtänktaaa och funkar inte i praktiken. joejoe svarar mig ej på sms.. what to doo?

vilken skit dag egentligen.

men mest av allt är jag jävligt arg på mig själv. kunde beställt väskan direkt när jag såg den och kunde gjort aktivitetskorten i god tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0