dream on

på den senaste tiden har jag drömt sjuka drömmar. jag tror lite på sånt att de betyder något blandat såklart med vad som hänt under dagen. men mina drömmar har varit lite svåra att tyda.

dröm 1: bor på en internatskola under andra världskriget. anneli dahl och jag är med i en danstävling där jag bla. steppar ch vi vinner. priset va mat.

dröm 2: charlotte har avskedsfest innan hon ska iväg och jag blir inte bjuden. alla mobbar mig för det och jag bara gråter och gråter och skriker att jag inte betyder nåt. sen komemr ann och tröstar mig och säger att jag ska gå dit ändå. då stirrar alla på mig.

dröm 3: jag är på innebandycup och jag hittar inte min matchtröja. letar hysteriskt och tränarn säger att om jag inte hittar den får jag inte spela. jag skäller på alla i laget att de gömt den. sen är jag i min lägenhet och där är sjukt mycke folk. men problemet är att det är inte min lägenhet och inte mina saker. så jag irrar runt och skriker att det inte är min lägenhet tills nån tar mig till dörren där det står L. persson på brevlådan.

dröm 4: jag har fest och sen har jag sjukt bråttom att städa för jag ska hinna till samling till match. jag stressar och folk bara sitter kvar och stökar till det mer. tuvan och nån random kille går in på dass och har sex. så blir jag arg för nu är det bajs på toaletten. sen börjar jag söka på internet efter en väska att beställa så finns den ingenstans.

knasigt värre, det knasigaste är att jag kommer ihåg alla drömmar i detalj. det brukar jag ej.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha shit Louise de e ju helt sjuka drömmar =) Men jäkligt kul att läsa om! Jag kan va din terapeut o drömtydare om du vågar ;)

2010-01-20 @ 14:21:11
URL: http://idish87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0