var är lagmoralen?

en otroligt udda människa. eller udda människor i plural. sjukt hemmablinda. jag ser inte samma som dom iaf. en sak är säker, och det är att det är skönt att slippa dem. de udda, hemmablinda människorna. inte fan vill jag ha med dom att göra. lägga massa energi på sånt trams. väx upp?

otroligt osportsligt och lägre lagspelare än glocalnet. jag förstår inte tänket. sånt är inte accepterat i verkliga världen. men det bryr man sig ju klart inte om om man lever i sin egna värld där man själv är guden. det jag pratar om är att lämna sitt lag och sin klubb mitt i en säsong. okej att man är 15 år. ungt kan många tycka. men man borde kunna skilja rätt från fel. men jag klandrar inte honom. inte ett dugg. inte när andra tänker och agerar åt honom. vuxna människor.

jag är iaf glad nu. slippa klyddet. och vem vill överhuvetaget ha någon så osportslig och med noll lagmoral i sitt lag? själper mer än det hjälper. divor klarar man sig utan.


=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0