proffs

hm två dagar sedan jag skrev och ofta går det fler dagar. trots att jag är sjukt införstådd i hur en proffsbloggare ska vara så misslyckas jag så totalt. men vår cirkel har kanske bara plats för en proffsbloggare och jag är väl lyckligt lottad om hon lyckas för då får man minsann resor och sånt. och får följa med på förhandsvisningar osv. det får iaf kenzas vänner och jenny har ju roligare blogg än henne.

en sak jag tycker är roligt är att jag lyckats komma med på två citat i charlottes och jennys blogg. båda citaten sas samma kväll. så man kanske kan kalla mig proffs på citat.

igår opererades ebba. en sporre hade gått av och de blödde som fan och hon hade så ont. när nån ska sövas är det alltid läskigt. och när vi hämta henne var hon helt snurrig stackarn.

snart ska jag på tränarmöte. 20-21.30 står det. men vi alla vet ju hur sånt slutar. 22.30 säkert. hoooope not. jag är så sjukt trött och möten är tråkigt. dock bjuds det på kaffe och kaka. halleluja! stanstad har sparat in pengar på att spelare får köpa sina egna strumpor nu. höhö. skämt å sido. ola och jag brukar skämta om det. eftersom alla vi tärnare går på tränarmöte så har ju inte grabbarna nån tränare. därför har vi hyrt in en vikarie, peter persson. han är ju också proffs på sätt och vis. undra vad grabbarna säger när han dyker upp.

eftersom jag inte är nåt proffs så lägger jag inte in nån bild idag.

Kommentarer
Postat av: linda g

detta tyckte jag va ett mycket underhållande inlägg! Det talade till mig helt enkelt.

2010-02-17 @ 21:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0