oh my!

shitbritt! igår fick ida mig att göra något jag aldrig trodde jag skulle göra. hon drog med mig på friskis&svettis. medelpasset. "jag tror du ska klara ett medelpass" sa hon och tänkte säkert på min förra tränade kropp. men nu är det ju så att jag inte tränat på typ kanske 9-10månader.

det kändes sjukt bra att röra på sig men gud vad mina muskler är obefintliga. fast, idag känner jag att jag nog har något sånt ändå, träningsvärk kallas det. när obefintliga muskler håller på att uppstå igen. lite yr i huvet blev jag allt av friskisen. kan va att jag glömde andas som instruktören tjata om. 

en sak som dock skrämde mig var min brist på koordination. när jag väl fått kläm på någon stegkombination så skulle man lägga till armarna och jag kom ur rytm. så ofta sket jag i armarna haha. säkert många som skratta åt mig i smyg. ida var dock sjukt duktig. hon vet var hennes ben och armar sitter.

btw är jag sjukt stolt över min älskade pojkvän som slått ut 348 st sökande till jobbet på tetrapak. han är ju så bra. att han startar med en bättre lön än min är ju inget jag är avis på alls. pff =) nä jag grät av glädje och stolthet iaf.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahahah du e för söt Louise, jag tyckte du va grym iaf :) Jag tror också att jag missade den där andningen faktiskt! Koncentrerade mej så mycket, och armar + ben + ANDNING blir ju bara för mycket!

2010-02-16 @ 19:53:58
URL: http://idish87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0