mysonsdag

det snöar och snöar och snöar och snöar. jag skulle aldrig sagt sådär igår. "nu har det itne snöat på länge" fast det är kanske storhetsvansinne att tro att jag har nåt med snöandet att göra.

snön gör så att ebba får oändligt med energi och hon hoppar och skuttar runt. idag träffa vi på en hane som var 10 år, han hette bus. vi släppte dom i rastgården och de lekte tills jag och bus ägare såg ut som snögubbar. roligt med en 10åring som har samma energi som 1,5åriga ebba. hoppas hon också har det då. det var behövligt för nu ligger och och snarkar bredvid mig i soffan.

nu ska jag ta mig ett varmt bad och sen gosa ner mig i soffan med nån film och knäcka lite julnötter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0