youll never walk alone

ledig onsdag.

ebba spydde innan. perfekt då jag ju har så bra förhållande till äckliga saker. förstår inte vad hon ätit som är gult men gult var det och där låg jag och klöktes som fan. helst hade jag velat göra som adam sandler i big daddy och bara lägga nåt över spyan och låta robin ta det sen men så kan man ju itne göraa + att parketten skulle bli förstörd.

just nu sitter jag och kollar på en dokumentär om elvis på historychannel och dricker kaffe. rätt bra med viasat guld när det bara är days of our lives och smallville på de vanliga kanalerna. fan va många bra låtar han gjort som man inte tänker på är hans. speciellt liverpools låt som jag alltid får gåshud av. visste inte han gjort den från början. man lär sig nåt nytt varje dag.

http://www.youtube.com/watch?v=1I_crD6Oqsw

btw. hur infogar man klipp nuförtiden? youtube har tagit bort den där runtan till höger. i dont get it.

ush sitter och bygger upp mod att plocka ögonbrynen. hatar hatar hatar det! men speciellt idag måste jag eftersom jag ska träffa jenny och helena ikväll. de är sånna ögonbrynshitlers. de ser direkt om jag rakat eller plockat. kommer ihåg i thailand när helena skulle plocka mina och jag låg och grät haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0