R&R

finns inget bättre sätt att börja en dag som att gå upp nio, gå ut med ebba i den friska lite kyliga luften med solen i ansiktet. för att sedan gå in och lagom sätta sig framför rachel ray med en kopp kaffe och ebba mysandes bredvid sig. klart om robin suttit på andra sidan om mig lite mysandes hade det varit top notch men man kan ju inte få allt.

i lördes firade vi andré som fyllde år. var hemma hos han och fridah först och sen var vi på john bull. fridah och jag skrev en hemlig lapp till bandet där som sedan fick alla att hurra för honom haha. andré och fridah är alla tiders, aldrig tråkigt.

pappa fyller år idag! det gillar han inte men vem gör det? man blir bara äldre och äldre nu. på fredag är det kalas. alltid treevligt.

om typ en vecka åker jag till italyy! ska bli så jävla mysigt. robin ska visa var dom bodde när han var liten och vi ska gå på ferarrimuséet. sen åka till bologna och mysa.

Kommentarer
Postat av: Jenina

Taaadaaa. Allt jag behövde var en liten spark i ändan.

:)

2010-09-02 @ 06:21:33
URL: http://tiiingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0