en vecka senare

nu är båstad över för detta året. var jätteroligt att spela fast jag bara va med en match =( men jag gjorde inte bort mig tyckte jag själv. lite dålig kondis kanske bara. ska med robin ut och springa nån dagar kanske. en sorglig sak är att min rudeboy klubba som är så antik är borta. jag fick inte med den efter samlingen. är ju itne direkt van vid att ha klubban med mig på senaste. bara kolla så alla knattsen har med sina. jaja! jag får min nya idag.

man bländas ju av mina ben på denne bilden.

nu har robin fått en resa till inplanerad. två veckor i italien på kurs. jag hoppas jag kan komma ner och hälsa på så ska vi åka på upptäcksfärd till rimini o san marino el vad de hette. dock är det min helg men jag hoppas nån vänlig vill byta eller om anne kan sätta mig på semester. har några semesterdagar kvar. =) hoppas hoppaasss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0