atchooo!

nu är det som såhär va att jag gått och blivit sjuk. men bara lite lagom. men så pass mycke att det är väldigt synd om mig. snorig, huvevärk och ont i halsen. allt började i lördes när jag för att vara snäll tog en shot apple sourz med min syster för att ingen annan ville. fyyyy! inte gott och efter det fick jag halsbränna som ledde till ont i halsen. inte kuul, som björn gustavsson säger.

nu sitter jag och väntar på att min wok ska bli klar. wok med lax. sen en goodig sås som robins mamma brukar göra. lätt som en plätt. cremefraise + hackad rödlök + salt & peppar. men det är inte den enda jag väntar på. robin är i affären och köper ägg och vallmofrön. han har nämnligen slängt ihop en deg till frallebullar som ligger och jääser så fint under uppsikt av ebba. så duktig han är den där robin. fast det återstår att se när man ska smaka kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0