think pink

ojojoj 1 vecka och 1 dag sedan jag skrev. då kan man ju tro att inget hänt men det har hänt så jävla mycke. lider av någon slags inre megastress.

robin åkte till italien mitt i allt. dock bara 4 days. men sen åker han på tisdag igen i TIO dagar. my oH! my. men det är lugnt. eftersom man bor i det underbara landet sverige så är man ju den självständiga kvinna man är. idag har jag varit på banken all by myself. dock inte så avancerat.

ebba käkade ju upp halva mina favvoballerina. aaaah!! dom som varit med mig i 3 världsdelar. so saad. de guldiga som itne är så guldiga längre. så igår fyndade jag och helena nya skor på skopunkten för 150kr styck.

just nu har jag städat och packat tre flyttkartonger med mina böcker och nån porslinsdocka fick också plats. texten "ÖMTÅLIG!" pryder den kartongen med dockan i. sen ska jag luncha med annica och mike.

ikväll ska jag på träningen och sedan hämta robin för då komemr han hem. tomorrow skriver vi på fler papper och blir 650 000 kr fattigare och får våra efterlängtade nycklar. sen ska det målas och donas för hela slanten. så kanske skriver jag om en vecka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0