sammanfattning

fredagen var sjukligt bra. mysig och rolig på alla sätt och vis. härlig blandning av människor jag älskar. lördagen var också mys. liverpool vann och jag fick en parfym av robins pappa som varit i thailand. luktar jättegott. det var det rosa dkny äpplet. söndagen vill jag helst glömma. tradigt väder och dåligt humör. nostalgi på pollux v 3 i mitt gamla rum där jag slängde massor.

när jag satt där uttråkad på söndagen så gick jag med i farmville, fishville och yoville. de två sistnämnda är ganska boring. mina grabbar varna mig på teäningen idag. "sluta spela NU, du blir beroende. du komemr tänka ååh vad ska jag göra om 4 timmar? jo, gå in och skörda lite vattenmeloner."

imorron ska vi på bio, pia, vonne, marie och jag. vi ska först käka nåt och sen se the ugly truth med blondie i greys anatomi.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatering tack!

2009-10-06 @ 01:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0