friday

nu är annicu hemma från us and a at last. kan inte ens tänka mig hur det känns för henne. jag ska jobba en stund men sen ska vi ha reunion i metropolen hjärup. efter det bär det säkert av till malmö och vad det har att erbjuda.

jag var så jävla inställd på min lila klänning. rakade mina ben i duschen innan, det var riktigt baad, nästan så jag skäms. haha nä skäms gör jag inte. men nu börjar jag tvivla iaf. på klänningen alltså. det är halv storm ute. ska byta om hos mamma och pappa efter jobb osså kör mamsen mig sen. allt för att spara tid. hon är snäll hon, mamsen. men tar väl med mig både klänningen och jeansleggings så får jag se. ja, ooj så jobbigt problem.

sen imorron är det kalas hos ann för challis. dom flytta kalaset lite så jag skulle kunna gå. det värmde ju väldans. haha kanske inte bara för min skull men jag inbillar mig det. för kl 5 ska jag på galej i stp för pappas 50årskalas. gud så mycket mat jag ska äta.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas du får en bra kväll! :)

2009-09-04 @ 22:52:38
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0