mums! på fredagsmys

idag va challis och jag på viggos. mums! som maria montezami säger =) men vitlökssmaken har suttit i hela kvällen på jobb. mums det med haha

jag kan inte räkna på mina fingrar hur många gånger nån gubbe (eller linda) lagt kommentaren "jasså är dom äkta höhö" ja vi kör en kampanj där vi märker varor som är äkta vara. alltså utan tillsatser och konstgjorda saker. därav har vi en fet pin på bröstet där det står äkta vara. tur i oturen att liselotte inte jobbar hos oss för där va lite tillsatser där ;)

nu sitter jag här i min ensamhet med lite ont i halsen känner jag. inte braaa. men framför mig har jag en tacodippa och en vitlöksdippa och har lite morötter och gurkor. mums!

mums på maria montezami! du är bäst! ska nog skicka en påse ostkrokar a.k.a. ostbåågar till henne. hon hade uppskattat det lika mycket som ett diamanthalsband. till skillnad från dom andra två fjantarna.


Kommentarer
Postat av: äär dem äkta?!

montizami är min favorit också.. lite som silversted på crack!

puss o kram lööööv you:)

2009-10-16 @ 23:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0