mögliga kuddar

ååh hur dålig dag får det va idaaag? =(

missar ju fotbollen för jag jobbar kväll. bara det är ju sjukt tragiskt.

sen nu hade jag kokat mig en kopp kaffe. skulle sätta mig tillrätta för att kolla sista avsnittet av hollywoodfruar som jag missat. så trillar en kudde ner på den fulla koppen med kaffe. min värld stanna för en hundradel för att sedan munnen skulle skrika i förtvivlan. kaffe ööverallt. hela kudden, hela nattduksbordet, ner på golvet över min fjärrkontroll som låg där och över sån sån grenkontakt med fyra kontakter i. plus lite på min soffa och på tre böcker som låg under nattduksbordet. pocketboken är ju förstörd, men den var ändå en sån dålig som jag försökte kämpa mig igenom. men dom andra två böckerna blev bara lite fläckiga.

och jag hann inte ens ta en smutt på kaffet. åååh im so saaad.

kudden får jag slänga, den sög ju in massa den jävelen. sen blir det väl mögligt och vem vill vila huvudet på en möglig kudde?

nä, jag orkar itne gå och koka en kopp till. det får bli nyponsoppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0