foki

nu har jag bestämt mig. jag har precis röstat på foki som årets blogg till blogawards. hon är så söt och mysig. det stod mellan henne och stinalee. men nu valde jag foki för hon är som en prinsessa.

kollar på oprah nu. det handlar om när kirurger gör fel. glömmer en sax inne i en mage eller opererar fel öga. men nu bredvid oprah sitter en gråtande tjej som berättar sin historia. hon fick cancer i nacken och när dom kollade henne märkte dom bröstcancer och bestämde att operera bort hela bröstet + 24 lymfkörtlar.

sen en dag när hon satt och väntade på besked om det spridit sig då ringer läkaren och ber henne komma in. då trodde hon ju självklart att det spridit sig. men när hon kommer in så berättar läkaren att hon aldrig haft bröstcancer för dom hade förväxlat hennes röntgen med en annan kvinnas. huuur sjukt är inte det. och där står hon utan ett bröst och gått igenom kemo osv. det är ju tur hon bor i usa där folk stämmer varandra på sjuuka summor så hon får en fet ersättning. men en del av henne är ju förstörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0