eeeverybody loves raymond!

jag bara love love love den där serien. så jag är glad att det går på tv igen.

nån anonym jävel <3 skrev "uppdatering tack" till mig. jag har inte haft lust. men hmm.. ja jag körde på en hare. det gjorde mig lite ledsen. han stanna upp, lyfte på öronen och stirrade rakt in i mina ögon för att en halv sekund senare bli påkörd av mig. man kan säga att han stirrade döden i vitögat. mm.. det hoppas jag iaf. för där va inget blod på bilen och jag blir lite sad av att tänka att han kanske låg kvar där och levde vidare i smärta kanske utan bakben. och alla vet väl att harar behöver sina bakben. dom hoppar ju fram.

jag har också blivit hotad av en stor zigenare. varför ger dom inte sig på nån i sin egen ålder och storlek? jo,. för dom är fegaaa feeeeggaaaa. pussys. men vill han slåss, så hade jag inte haft på mig en tröja som det stod "citygross" på så ska han få smaka. ho ho ho! nä, det vågar jag inte.

idag är en bra dag. vaknade upp bredvid min prins. han kom med kaffe till mig och sen åkte han till skolan. nu ligger jag här och har skördat på farmville, matat mina fiskar i fishworld och hälsat på mina grannar i yoville. ja, jag är ledig idag.

jag tänkte ringa charlotte men såg nu att hon jobbar på hennes blogg. bloggarna är ju ganska informerande. jenny leker kines på andra sidan vattnet. det är bra det. men jag tycker hon har fel. för jag tycker jag är rätt bra på charader. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0