sanna vänner har man kvar

jag är inte alls avis på pillan som är uppe i ullared, inte alls. så kul vi hade där sist allihopa, åååh.

idag har jag grovstädat lägenheten. med det menar jag dammsugit, diskat och torkat på de ytor man ser haha alltså är det damm kvar i hörnen.

snart ska jag bege mig till bussen. ska till malmö och käka med pernilla, john pch johan. sen ska vi på bio. trubbel i paradiset. ja, jag och pernilla bokade så då får dom snällt följa med. men det är nog en killfilm också. sen ska jag nog joina robin och hans vänner för en öl. kanske. om dom inte däckat by then. =)

märk att jag skriver pillan och pernilla. för att skilja dem åt.

glöm inte far imorron!

Kommentarer
Postat av: pillan

ååh jag tänkte köpa en gåva till dig bara för det sen tänkte jag att nääe vill kanske inte hon ha och vad ska då jag med det till men nu känner jag bara. ÅÅÅÅÅHHH!

2009-11-10 @ 11:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0