i brist på annat att göra



hanson
vs. jonas brothers



kollade på ellen där jonas brothers uppträdde. tyckte låten va rätt bra och sökte på spotify och lyssnade på lite av deras låtar. sedan sökte jag på hanson. jonas brothers låtar fick mig att tänka på dom. och sedan lyssnade jag på lite hanson och jag tyckte det lät lite likadant. rösterna och lite melodi. undra om jonas brothers är hansons efterträdare. och undra om de hade fått slå igenom som dom gjort om hanson fortfarande varit aktiva. en annan sak är den slående likheten på taylor och joe. fast joe är lite mörkare men båda två lite huveperson som oftast står i mitten.

 

summa summarum så slår inget taylors munspel och inte hans skönhet heller. men likheten finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0