tuuu dee

tur i oturen att losa på kortspelet i torsdes. vem hade trott? inte jag. något som var så långt borta hela gymnasiet och tiden efter blev så jävla nära. im happy.

idag är jag helt jävla dead! somnade på mormor och morfars soffa nån gång mellan middagen och efterrätten. sådär med öppen mun och allt. totaly gone.

 
nu ligger jag i soffan halvgone och kollar gordon all mighty som stressar som vanligt. måste vara jobbigt att vara honom. vet ni vad? idag är det söndag och det betyder söndagsparty! väntar på fille och fredde där the one and only carolina gynning ska medverka. cant wait! 

längtar till imorron då det är buskis och dag-otto vinner en resa. undra hur det slutar, han brukar ju pajja saker och ting. oooh i love him. "nils eeeik ha dunknat! nils eeeik ha duunknat!" 19.30 på fyran imorron för den som delar min kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0