tur i spel?

i morse var det kosovo-varning. i rondellen vid statoil i lund möter jag en silvrig bil med en tant i. eller egentligen inte ens tant, 55 kanske. äldre kvinna. tant blir man nog vid 60+ tror jag. meen haallå, vad hände där? borde inte äga ett körkort iaf. tur hon körde långsamt. men det värsta var nog att hon inte verka tycka hon körde fel utan såg ut som om alla andra körde fel haha.

jag trivs enormt med min teevee. impad av mig själv att jag klurade ut hur man leta upp alla kanaler och placera dom rätt helt själv utan timmies hjälp denne gången.

spelmyyshpyysh idag iaf. men jag ber om ursäkt för att jag hade en fling med min tv undertiden. lite ur fokus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0