stängt pga bakfylla bland personal

vad häände? ja, vad hände INTE? kan man ju fråga. personalfest på cgs lager. massa saker hände. men inget jag tänker gå in på närmare här. spriten flöda, dansgolvet glödde, tungor rullade, lekar lektes, bråk och gråt, sugmärken, skitsnack, nyp i gumpar och en uppäten gurka.

djAndy spelade amy för mig och jag blev nöjd, men sedan kom även måns ggr två och jag blev ännu mer nöjd. mot slutet kom emd och jag körde dansen. efter det var jag nöjdast.

kvällen började hos henke där henke, oskar, johan och jag söp till det. jag slänger upp min dricka på bordet och grabbarna gjorde likaså. hmm.. finn ett fel. jag dricker öl det står KUNG på och grabbarna sitter med vars en cider. finn flera fel eller så vänder vi på det och säger finn ett rätt. jag blev iaf fullast och rapade mest. men de andra kom ifatt mig sen i lunchrummet där jägern flödade. henke körde även knäckebrödsdansen från talang. men med små drickunderlägg. dock inte naken tyvärr.. synd! oskar körde en infinitydans han kommit på i ett svagt ögonblick.

ja, vad hände inte... pelle gick iaf hem från jobb för han satt och sov på datakontoret och mådde inte speciellt bra. man borde ha stängt efter en personalfest kom vi fram till.


Kommentarer
Postat av: pillan

då var det nog därför man såg pernilla och john mitt i natten. det verkar ha varit en spännande fest, roliga bilder :)

2009-05-18 @ 11:35:29
Postat av: Helena

Haha jag måste få höra allt skvaller!!

2009-05-18 @ 16:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0