oink!

igår var en sjukt happy day för mig. mormor fyllde 80 och vi va ute och käka. sen vill jag tacka ALLA som gjorde min fest till världens happyfest. im soo nöjd. thank you for all that youve done for me! för att citera al mighty amy diamond. sjukt bra presents also! lovelovelove. det som gör mig mest rörd är att de är väldigt genomtänkta presents dom flesta.

en sak som är lite sad dock är att fulla människor alltid tycker att det som är ditt är mitt i kylen. två av mina öl är gone baby gone iaf. sen är det lite sad att nån tagit isönder min kruka som jag egentligen inte bryr mig om men man säger väl nåt? nä, gör man kanske inte. sist men inte minst är det lite sad att nån spiller ner halva min soffa på balkongen och skiter i att torka upp och det är intorkat today. meen personen märkte kanske inte det. men no hard feelings för allt detta var det värt! jag ska fylla kylen till bredden med öl och ha fest every weekend.

one thing. jag hittade en påse med en plattång. detta förbryllade mig eftersom jag tänkte att det var onödigt för någon att ta med en plattång eftersom de hade kunnat låna min. sen får jag sms från nilsson. det var han som tagit med den. det förbryllade mig ännu mer. jag vet ju att killar börjat platta sitt hår nowdays men nilsson har ju inget hår.. hmm men senare kom det fram att det är pontus mattssons plattång. som brannefalk lånat. hihi

kärlek till fille och fredde! sveriges mest framgångsrika just nu. delat med skarsgård som är med i änglar och demoner.

i miss you alredy <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kärlek.

2009-05-11 @ 00:03:17
URL: http://tiiingeling.blogg.se/
Postat av: pillan

haha då bjuder jag dig på drickan jag lämna kvar. sett min kofta? eller kanske någon som ville ha den :)

2009-05-11 @ 10:58:31
Postat av: Ems

THANKS HONEY! Vet dock inte vart hela kvällen tog vägen...försvann in i dimman! =P

2009-05-11 @ 18:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0