ny tv

det blev en större tv än jag had in mind och ett billigare pris än jag had in mind. imorron sitter den på min vägg om pappa orkar sätta upp den. ananrs har det varit en tråkig dag. stress och sånt och sen ingen träning. seriööst väx upp och skäärp eer. undra om de ska va dålig info hela säsongen för då vet jag inte om jag pallar. tråkigt att stå i hallen själv som en stressande, lite småsvettig fjant.

till en tråkig nyhet. gerberan jag fick av johan och henke ha lämnat oss... brun och hängande. inte för att jag inte såg det komma men jaja rest in peace. mina rosa gerberas are still going strong. ska försöka att hålla det så. sen när dom dör ska jag köpa crysantemum. dom är som små gerberas fast med tunnare kronblad. lite söta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0