korv i bröd

go bossen its your biirthday! uuh kunde rullat hem. först kladdkaka, äppplepaj och kaffe hos jenny och sedan öl och räksalladciabata på gräddhyllan. la precis av sista rapen. den satt fint, den har legat och varit jobbig länge. det var antingen den eller en spya i toan. rapar är bra ibland.

 


vad har hänt med självinsikt? har inte folk det längre? jag tycker mig ha lagom självinsikt. men har jag inte det hoppas jag någon vän berättar det för annars är det bara pinsamt. gå runt och tro man är på ett sätt osså uppfattas man på ett helt annat.

idag stod polisen vid posten. som så många andra gånger. jag kör alltid max 55 där. precis som idag, som tur är. man får inte vara dum. såg polisen i tid dock och sakta ner till 50. men vem vet var den där mätaren mäter. inte stanna dom mig iaf. =) men hörde att en upplockare på jobbet fick böter. "vadåå jag kollade inte på mätaren. jag prata i telefon" bradär. undra hur mycke polisen drog in idag. fet personalfest.


Kommentarer
Postat av: Bossen

Förresten fick jag korv med bröd när jag kom hem ;)

2009-05-07 @ 11:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0