hon kommer med solsken

om någon som inte känner mig hade sett mig för typ en halvtimme sen komma gående längs byggmästaregatan, hade de nog undrat varför jag gick där med en stol. kanske hade de tänkt att jag hade snott den eller att jag höll på att flytta och bara orkade bära en stol i taget. men inget av det stämmer ju. anledningen är så enkel som att jag tog med en stol från charlotte fallifall jag skulle bli trött på vägen och behöva sätta mig ner. vilket jag inte blev eftersom det är 100 meter. det va iaf tur att jag inte vilade en stund för så fort jag kom innanför dörren började det ösregna. and it still does.

men jag säger som den härliga tjejen li åwall, citerar: "Efter regn kommer solsken"

sverige losa visst idag medans vi satt i biosalongen. så då va det väl över dådå. de hade nog vunnit om jesper mattsson spelat =) fast dempis säger att det ju inte alls är över, de kan vinna brons. men vem vill vinna brons? den medaljen har samma färg som de jävla 50 öringarna. men för att inte vara alltför pessimistisk så är ju brons bättre än inget alls. tänk när man står där i affären och man fattas den där 50 öringen. då hade man allt bra velat ha den. eller inte, för jag hade dragit kortet då.

kom ihåg: ät inte grön curry.

Kommentarer
Postat av: linda

man vinner inget brons/silver man förlorar ett guld.

2009-05-09 @ 00:52:08
URL: http://grundstrom.blogg.se/
Postat av: taip

görn curry är big NONO!

2009-05-09 @ 10:55:32
URL: http://taip.blogg.se/
Postat av: Ems

vad e fel med grön curry? =S

2009-05-10 @ 17:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0