grubblare var det ja

jag är jävla kluuven. grubblar och funderar men kommer inte fram till ett skit. det får mig lite på dåligt humör. men det är tur, jag citerar, "mycket kompisar, bra dessutom (snackar om mig själv)"  som marcus sa. ja, det är bra att jag har vänner. jag samlar åsikter och vägledningar från dem. det är min enda chans. nåt annat som får mig glad är diors reklam, den har en uppiggande och rolig sång.


min mamma gick förbi mig idag på jobb. hon titta på mig, sen fortsatte gå. jag skrek "mamma!" och hon tittade igen, rynkade på pannan för att sen lysa upp. "åh är det du! jag kände inte igen dig" gud va bra att min egen mor inte känner igen mig pga ny frill.

imorron fyller jennyboss år. forever 21, no more. det blir kakor och öl. 4 sorters kakor. men inte köbekagor, hembakta kagor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0