grattis beda!

jag går här på åkern och hackar mina bedor. congrats roliga namnet! undra vad medelåldern är på de som heter det.


känner redan att jag vill spela på hästar idag. bra att jag då ska stå i service 15-21 med allt bara ropandes på mig. synd att linda jobbar kväll alla kvällar utom denna då, så kunde hon hållt ett öga på mig. beslagta min plånbok el nåt.
jag gillar ändå denna onsdag. gå där ensam och sköta sig själv på kvällskvisten. ropa lite i högtalaren, fylla på, småprata med ensamma människor och diska. faast det var precis löning så kanske inte hinner gå och göra allt det där. kanske nåt z-drägg som vill komma och bråka? ja, bring it on! jag känner mig på bra humör idag.

alla räkningar betalda. jo, lite blev det över till öl och andra nödvändligheter.

XOXO! 

Kommentarer
Postat av: linda

z-drägg.

LOL

2009-05-27 @ 18:37:32
URL: http://grundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0