föräldramöte

jag har bestämt mig. jag stannar lite till hos grabbarna. jag har stora förväntningar på nästa säsong. men jag ska dock ta ett steg tillbaka. bli nån slags hjälptränare, strykas från skibf som kontaktperson osv. det blir nog bra. möte om två weeks och det ska diskuteras deras genomtänkta förslag om p15.

idag har iaf jag och mackan med den gröna jackan gjort stan. sedan damp vi ner på espressohouse, åt rabarberpaj och vanillalatte. där satt vi alldeles för länge och glodde på folk och en som en gång i tiden förstörde mitt liv satt bredvid oss. men skam den som ger sig och jag pressa fram ett leende till henne. fast jag hatar henne. men jag är större som människa än att blänga, tänkte jag. tyckte det var strongt av mig. fast leendet blev nog lite falskt. sen körde jag snabbt till sabina och nu är mina nails magenta/lila. whooo!

sen dirr till hagalid och möte + föräldramatch.. jag spelade för föräldralaget. jag ser mig ändå som en slags mamma till de små liven. vi losa med 10-2 och jag ser ju nu hur jävla bra jag tränat dom. bäst helt enkelt. im so proud.

Kommentarer
Postat av: linda

du är en duktig tränare!

2009-05-14 @ 00:37:37
URL: http://grundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0